BERICHT VAN PAUL OVER GREAT BARRIER REEF

“Een vriend van mij wees mij op het geweldige werk dat gedaan wordt door de Australian Marine Conservation Society, in het bijzonder met betrekking tot het Great Barrier Reef.

Ik ben onlangs naar Australië en Nieuw-Zeeland geweest en ik ben het met hem eens dat we deze prachtige natuurgebieden moeten beschermen. Bezoek alstublieft hun website en help AMCS met hun geweldige werk.” -Paul

De Australian Marine Conservation Society is een onafhankelijk op wetenschap gebaseerd goed doel dat zich bezighoudt met de grote problemen met betrekking tot de zee – ze creëren zeereservaten, vechten tegen overbevissing en vervuiling, en proberen de klimaatverandering die onze planeet opwarmt tegen te gaan.

Hun belangrijkste focus is momenteel het redden van het Great Barrier Reef door middel van hun Fight for our Reef campaign dat zich inzet om de focus van Australië te verzetten van de kolenmijnen naar schone energie.

Ga naar https://www.marineconservation.org.au en help AMCS!

(Bron: paulmccartney.com)

(Vert.: Ruby Van Den Bergh-Coenraads)