Liverpool kan met The Beatles op het shirt spelen

Het sponsorbedrijf stelde voor om de cover van het album Abbey Road op te nemen op de kleding. Het aanbod staat nog open.

Het bedrijf New Balance, dat FC Liverpool kleedt, stelde voor om de legendarische band The Beatles te eren door het logo en de cover van het album Abbey Road op het shirt van de Engelse voetbalclub te tonen. Hoewel het management van de Reds hier nog niet op ingegaan is, zijn de fans op social media al razend enthousiast.

De details: het witte T-shirt zou de naam van de legendarische band op de borst krijgen en onderaan zouden de silhouetten van John Lennon, Paul McCartney, George Harrison en Ringo Starr op het zebrapad te zien zijn, refererend aan het album dat uitgebracht werd op 26 september 1969.

Geen van de vier leden van de ‘meest invloedrijke band uit de muziekgeschiedenis’ heeft uitgesproken fan te zijn van Liverpool FC. Sterker nog, Paul McCartney zou fan zijn van Everton, de aartsrivaal van de Reds. Maar dit doet niets aan af de verwachtingen van voetballiefhebbers, die er nu al naar uitkijken om de spelers met het shirt als eerbetoon op het veld te zien.

(Bron: google.com)

(Vert: Laura Alblas)