The Beatles Academie

BINNENKORT OP Beatlesfanclub.nl!

BFNL brengt niet alleen het nieuws rond The Beatles maar wordt ook hét kenniscentrum over The Beatles.

Dit doen we door de start van een Beatles Academie, een toegankelijke kennisbank bereikbaar via de website met daarin alles wat je wilt leren over de Beatles en bijvoorbeeld hun songwriting, marketing, opnametechnieken, persoonlijkheden kortom te veel om op te noemen.

Alle expertise die de club in huis heeft maar ook kennis uit de rest van de Beatles-wereld zal hier in de toekomst op een overzichtelijke manier te vinden zijn. Hier zullen we in februari mee aan de slag gaan!

En ook de Beatles Academie wordt een interactief platform: jullie mening en jullie vragen staan centraal bij het vormgeven van dit prachtige nieuwe initiatief. Wordt vervolgd….