Vertalers gezocht … voor Beatlesfanclub.nl

I read the news today …

Beatlesnieuws?! Wereldwijd verschijnen er nog dagdagelijks belangrijke, minder belangrijke nieuwsfeiten en ook wel heel veel akefietjes over de 4 jongens uit Liverpool.

Enthousiaste vrijwillige vertalers zetten daar hun schouders onder en gaan aan de slag om van elk artikel soms heel kort, soms een beetje langer een vlot leesbaar stukje te maken voor de vele lezers van deze site!

Maar zoals het overal gaat … vrijwilligers komen, vrijwilligers gaan! Heb jij enkele uurtjes vrij per week en wil je ook wel wat vertaalwerk doen? Wij zijn op zoek naar mensen die vanuit het Engels, het Frans, het Duits een artikel kunnen vertalen naar het Nederlands.

Voel je ’t al kriebelen en denk je hé dat lijkt wel wat voor mij … stuur dan even een kort introotje met je naam en emailadres naar coordinatie-nieuws@beatlesfanclub.nl en je krijgt dan heel snel een mailtje terug met hoe wij werken, wat we van jou verwachten en of jij je daarin kunt vinden.

Laat van je horen!

‘Fab’ groetjes