THE ANALOGUES HERVATTEN LET IT BE ABBEY ROAD TOUR, MET EXTRA SHOWS.

BFNLEvenementen, Nieuws

Na een gedwongen live-pauze van meer dan 1,5 jaar hervatten The Analogues vanaf 20 oktober hun Let it be ABBEY ROAD concert tour. Met goed nieuws voor de geduldige fans: naast de al uitverkochte inhaalconcerten konden er 18 nieuwe shows aan de Let it be ABBEY ROAD speellijst worden toegevoegd waardoor diegenen die eerder achter het net visten nu alsnog een kans krijgen hun favoriete Beatles album (en meer) in een integrale live uitvoering te ervaren.
Check de data op de tour agenda.

Nadat eerder deze maand de twee Ziggo Shows toch nog een keer moesten worden verplaatst staat het licht voor de theatertour nu dan toch echt op groen. “Ongelooflijk hoe de volledige tour meerdere keren is verplaatst en verreweg de meeste mensen geduldig hun kaartje hebben gehouden. Daar zijn we dankbaar voor, we verheugen ons op een warm weerzien”, zegt musical director Bart van Poppel.

Ondertussen heeft de band tijdens hun gedwongen retraite niet stilgezeten. Op veler verzoek werden de populaire ‘tourboekjes’ met achtergrondinformatie over alle door The Analogues gereproduceerde Beatles songs gebundeld tot een luxe, 288 paginas tellende editie met de titel How The Analogues performed 97 songs by The Beatles… And other stories.

Ook de moeite waard is de serie portret documentaires die regisseur Marcel de Vré maakte over het (muzikale) verleden van de afzonderlijke bandleden. Deze zijn de komende maanden te zien op de social kanalen van de band.

The Analogues behaalden de afgelopen jaren grote successen met integrale uitvoeringen van de studio albums van The Beatles in binnen- maar ook in buitenland. Na de laatste Let it be ABBEY ROAD show in Nederland wordt de tour in Duitsland voortgezet en op 7 mei 2022 in België afgesloten.

Vanaf 20-10-2021 t/m 7-5-2022, The Analogues ‘Let it be ABBEY ROAD’.
Check de data op de tour agenda.

16 september 2021
theanalogues.net