Beleef dit najaar The Beatles’ laatste studio album ‘Abbey Road’ live in Antwerpen en Luik

BFNLEvenementen, Nieuws

Here come(s) The Analogues

Op woensdag 5 oktober brengen The Analogues in de Stadsschouwburg Antwerpen en op donderdag 6 oktober in het Forum in Luik het iconische studio album ‘Abbey Road’ tot leven, aangevuld met de mooiste “Let It Be” nummers én nog meer fonkelende pareltjes!

The Analogues toerden de afgelopen jaren langs uitverkochte zalen met concerten van The Beatles’ iconische studioalbums van na 1966. De muziek van deze albums werd door The Beatles zelf nooit op een podium uitgevoerd. The Analogues doen dit wel, van de eerste tot de laatste nooit, compleet met strijkers, blazers én alle vintage instrumenten die The Beatles 50 jaar geleden op de originele opname gebruikten. De band bracht reeds de iconische albums ‘Magical Mystery Tour’, ‘Sgt. Pepper’s Lonely Hearts Club Band’ en ‘The White Album’ tot leven en nu is het de beurt aan ‘Abbey Road’. Grijp deze unieke kans om liedjes als ‘Something’, ‘Maxwell’s Silver Hammer” en “Here Comes The Sun” live te horen. Aanvullend brengen The Analogues de mooiste nummers van Let It Be en diepen ze nog meer fonkelende Beatles’ pareltjes op!

Mis dit onvergetelijke optreden niet en zorg dat je erbij bent op woensdag 5 oktober in de Stadsschouwburg in Antwerpen en op donderdag 6 oktober in het Forum in Luik!

In de pers:

They kept on showing you hidden depths in songs you thought you knew inside out ***** Tim De Lisle, Mail on Sunday.

Most of us have never seen the Beatles live. After tonight, I feel like at least I have heard them.“**** Neil McCormick, The Telegraph

I’ve witnessed something I never really thought I’d be able to witness again. Amazing”. Geoff Emerick, chief engineer for The Beatles.

Reserveer nu je plaatsen via Greenhouse Talent: