Bestel hier … heruitgave Sgt. Peppers Lonely Hearts Club Band!

Speciaal voor lezers van Beatlesfanclub.nl biedt Pop-eye/Velvet Music in Alkmaar korting aan op de heruitgave van Sgt. Peppers Lonely Hearts Club Band!

Zoals bekend komt Sgt. Peppers in een aantal variaties uit.  Voor lezers van Beatlesfanclub.nl gelden de volgende prijzen:

• 1-CD: van € 18,99 voor € 16,99
  • 2-CD van € 23,99 voor € 21,99
  • 2-LP van € 37,99 voor €35,99
  • 6-CD van € 129,99 voor € 119,99!

Bovendien geldt ook een korting van 10% op de overige Beatles CD’s, LP’s en DVD’s. Mail voor meer informatie!

Vanaf € 150 is de verzending gratis!

Tot slot op Record Store Day, 22 april aanstaande, komt Penny Lane/Strawberry Fields Forever gelimiteerd op single uit. Deze kunnen in beginsel niet gereserveerd worden, maar zijn op 22 april wel in de winkel te koop. Voor zover er na deze dag nog exemplaren over zijn kunnen ook deze gereserveerd worden. Hiervoor geldt uiteraard, wie het eerst komt, wie het eerst maalt en op=op!!

Van de korting profiteren? Stuur een mail naar alkmaar@velvetmusic.nl onder vermelding van de kortingscode “BFNL” met opgave van de gewenste items!

Pop-eye/Velvet Music