A tribute to George Harrison ‘While My Guitar Gently Weeps’

BFNLAdvertenties, Evenementen, Nieuws

Op 25 februari 2018 was het precies 75 jaar geleden dat The Beatles leadgitarist George Harrison werd geboren. Een mooie aanleiding voor een muzikaal eerbetoon aan de ‘stille Beatle’ door een speciaal voor deze gelegenheid geformeerde ‘All Star band’ met leden van de bands van o.a. Douwe Bob, Bertolf, Ilse De Lange, Sjako! en Freek De Jonge.

While My Guitar Gently Weeps (A Tribute to George Harrison) brengt een uniek overzicht van zijn klassieke Beatles-nummers tot zijn solowerk. Prachtige liedjes als ‘Here Comes The Sun’, ‘Something’, ‘All Things Must Pass’, ‘Bangladesh’ , maar ook zijn latere werk als ‘Got My Mind Set On You’ en The Travelings Wilburys hits als ‘Handle With Care’ en ‘End Of The Line’ passeren de revue.

A TRIBUTE TO GEORGE HARRISON

• Tickets: € 16,50*
  • Datum: VR. 2 nov.
  • Open: 20:00 uur
  • Aanvang: 20:30 uur

* Ticketprijs inclusief servicekosten.

Exclusief betalingskosten.

Eigendommen kunnen worden opgeborgen in kluisjes. Hiervoor kan je betalen met een €2 munt. Je kunt ook een muntje voor de kluisjes pinnen bij de daarvoor bestemde automaten.