AANBIEDING Abbey Road

BFNLAdvertenties, Nieuws

Op 27 september zal Abbey Road – opnieuw gemixt – op vinyl en cd uitgebracht worden. Maar dat niet alleen. Er verschijnt ook een dubbel-cd (met een extra cd met onuitgebrachte opnames), een 3-lp versie en voor de echte fans is er een Super Deluxe Edition met nog meer onuitgebrachte versies die zelfs in het verzamellaarscircuit nog niet bekend waren en het album in 5.1 op blu-ray.

In samenwerking met Pop-eye/Velvet Music biedt Beatlesfanclub.nl de cd-box en de lp-box aan met een voorintekeningskorting.

Aangezien de vorige White Album-box op de release dag al uitverkocht was, adviseren wij u om met name de box-set en 3-LP versie zo snel mogelijk, maar uiterlijk 31 augustus te bestellen!

Bij voorintekening kost Deluxe cd-box € 99,99 en de lp-box € 74,99.

Bestellen kan via : alkmaar@velvetmusic.nl (kortingscode: beatlesfanclub.nl/abbey)