BACK TO THE SIXTIES AND SEVENTIES

WebmasterEvenementen, Nieuws

Beste leden van de Beatles Fanclub

Op 18 november a.s. vindt in de grote Kees Kistzaal van het AFAS/AZ stadion een heerlijk en nostalgisch 60er/70er jaren muziek- en dansfeest plaats. Met als hoofdact een optreden van een van de beste Beatles Tribute bands die er is. Ze komen uit Praag en voor wie ze nog niet kent: kijk maar eens op www.top-tribute-band.com/beatles-tribute-band en je weet niet wat je hoort. Een must voor alles liefhebbers van de onvergetelijke Beatlesmuziek. Ook het grootste Beatlesmuseum ter wereld in Alkmaar doet aan deze avond mee.

Ook de befaamde NOT band met een heel uitgebreid repertoire 60er en 70er jaren muziek geeft kleur aan deze bijzondere avond. Zoals gezegd vindt een en ander plaats in het AZ stadion en heel makkelijk is dat er gratis geparkeerd kan worden direct bij het stadion. Uitgebreide informatie staat op de site www.sweetsixty.nl.

De avond begint om 20.30 uur en vanaf 22.15 tot 24.00 treedt de Praagse Beatles Revival Band op. Een uitgebreid optreden dus en dus passeren een zeer groot aantal Beatles klassiekers de revue!

De entree bedraagt normaal 25 euro (incl. het parkeren) maar voor leden van de Beatles fanclub bedraagt die 20 euro. Aanmelden kan via info@checkevents.nl (evt. via 06-4529 7706) met vermelding
van aantal kaarten, adres en “korting Beatles fanclub”