Beatles items te koop

BFNLAdvertenties, Nieuws

Enkele maanden geleden is onze vader Frans Stoop (jarenlang staflid van Beatles Unlimited) overleden. Frans heeft ons een flinke collectie Beatles cd’s, dvd’s (en enkele muziek blu-ray’s), Beatles boeken, Beatles posters, Beatles bladen (zoals Beatles Monthly, BU’s), Beatles poppetjes en overige memorabilia van de Beatles nagelaten.

Deze items willen wij graag onderbrengen op een nieuw plek bij fans die hier net zoveel van genieten als onze vader dat deed. Naast zijn Beatles collectie verzamelde onze vader ook muziek van andere artiesten (denk aan: Rolling Stones, The Who, Golden Earing etc), muziekboeken, DVD’s, blu rays, James Bond,Thunderbirds en strips. Mocht je meer informatie willen of mocht je een afspraak willen maken om langs te komen in Breda om de items te bekijken, dan kun je een e-mail sturen.

Dank jullie wel voor jullie aandacht,

Dennis en Fieke Stoop