BEATLES LEZING EN RONDVAART, AMSTERDAM

BFNLAdvertenties, Nieuws

In navolging van de succesvolle Beatlesreis naar Liverpool in maart 2020, organiseert Style in Travel Groepsreizen, in samenwerking met de Beatlesfanclub een 2-daagse Beatles lezing in Amsterdam. De sprekers Ron Bulters en Paul van Riet van de Beatlesfanclub.nl laten u gedurende deze lezing kennis maken met het leven en het werk van de Beatles. Op dag twee maakt u een unieke rondvaart door Amsterdam. Deze rondvaart omvat een groot deel van de route die de Beatles gedurende hun bezoek aan Amsterdam hebben gevaren. Dit 2-daagse arrangement is inclusief een overnachting in het comfortabele 4*hotel The Manor in Amsterdam. Het ontbijt en twee lunches, waarvan een in het 5*hotel Krasnapolsky in Amsterdam, zijn inbegrepen.

HELAAS IS DIT EVENEMENT GEANNULEERD DOOR COVID-19

DAG 1

Aankomst in Hotel The Manor in Amsterdam. Na een warm welkom met een kopje koffie start de eerste sessie van de Beatles lezing. Ron Bulters en Paul van Riet nemen u mee in het leven van de Beatles en vertellen u over het werk van de Beatles. Na de lunch, welke in het hotel is geregeld, start de tweede sessie. Deze sessie omvat het bezoek van de Beatles aan Nederland, waarbij natuurlijk ook de tocht per rondvaart ter sprake komt. De avond heeft u ter vrije besteding.

DAG 2

Na het ontbijt in uw hotel start het derde dagdeel. Aan het einde van de ochtend verlaat u Hotel The Manor en gaat u, met eigen vervoer of met het openbaar vervoer, naar het NH Krasnapolsky hotel in Amsterdam, waar de lunch voor u geregeld is. Vanaf de steiger van het NH Doelen hotel, het hotel waar de Beatles ook hun rondvaart zijn begonnen, stapt u aan boord van de rondvaartboot en maakt u gedurende 1,5 uur een tocht door de grachten van Amsterdam. Onderweg kunt u genieten van de schoonheid van Amsterdam en wordt u natuurlijk geinformeerd over avonturen van de Beatles gedurende deze rondvaart. Na afloop van de rondvaart neemt u afscheid van de groep.

Reissom vanaf Eur 249,- per persoon

Inbegrepen in de reis

• Een overnachting in het 4-sterren The Manor in Amsterdam, in standaard kamers
  • De lunch op 5 november 2020 in Hotel The Manor
  • Ontbijt op 6 november 2020
  • De lunch op 06 november 2020 in NH Hotel Krasnapolsky
  • Beatles lezing over het leven en het werk van de Beatles gedurende drie dagdelen, onder leiding van Ron Bulters en Paul van Riet (Beatles fanclub)
  • Een rondvaart (dagdeel vier) per privé boot door de grachten van Amsterdam (maximaal 20 deelnemers)

Niet inbegrepen in de reis

• Uw vervoer
  • Het vervoer op dag twee van Hotel The Manor naar de rondvaartboot,
  • De drankjes gedurende de lunches,
  • De diners gedurende de reis,
  • De toeslag voor het verblijf op een eenpersoonskamer, t.w. Eur 60,-
  • Reis-bagage-ongevallen en/of annuleringsverzekering,
  • Administratiekosten, t.w.v. Eur 35,- per boeking,
  • Bijdrage Calamiteitenfonds à Eur 2,50 per boeking (max. 9 op een certificaat).

Er is plaats beschikbaar voor maximaal 20 deelnemers. Style in Travel biedt al haar reizen geheel klimaat neutraal aan. Het reisprogramma is onder voorbehoud van tussentijdse aanpassingen.

Uiterste termijn van annuleren bij onvoldoende deelname: 4 weken voor vertrek. Dit arrangement wordt uitgevoerd volgens de richtlijnen van het RIVM