BEATLES STORY INTRODUCEERT: ‘WITH A LITTLE HELP FROM MY (LITTLE) FRIENDS’

WebmasterNieuws

The Beatles Story is een samenwerking aangegaan met Radio City’s Cash For Kids om geld in te zamelen voor gehandicapte en kansarme kinderen in en rondom Liverpool. De inzamelingsactie is gestart op 29 maart 2017. Op deze datum, 50 jaar geleden, begonnen the Beatles met de opnames van het nummer ‘With a little help from my friends’, een song met een belangrijke boodschap en een van de tracks van het iconische album ‘Sgt. Pepper’s Lonely Hearts Club Band.’

The Beatles Story maakt gebruik van deze dag om aandacht en support te vragen voor Cash For Kids, een fantastische stichting in het Verenigd Koninkrijk die gehoor geeft aan de behoeften van kinderen in onze gemeenten zodat kansarme kinderen toch volledig kunnen meedoen en hun individuele doelen kunnen realiseren.

De campagne startte door middel van een aantal filmpjes waarin het werk van Cash For Kids wordt getoond. De eigen ‘little friends’ van The Beatles Story, The Boot-high Beatles, hebben de filmpjes van commentaar voorzien.

In de video’s volgen we Maisie Edmunds, Clare Mount School, Team Oasis en Poppy Fairclough.

Diane Glover, Marketing Manager van The Beatles Story: “We zijn erg blij dat we Cash For Kids kunnen steunen, ze doen fantastisch werk in the Wirral, Liverpool, The North West en North Wales. We wilden dit werk onder de aandacht brengen met onze campagne ter ere van de verjaardag van Sgt. Pepper’s en het Beatlesnummer ‘With a little help from my friends’ sluit hier perfect bij aan. We hopen dat mensen, zowel lokaal als internationaal, deze geweldige stichting een warm hart toedragen en een gulle bijdrage willen leveren.”

Carol Clare, Charity Manager van Cash For Kids: “We zijn vereerd dat we door the Beatles Story zijn uitgekozen om mee te delen in de viering van dit iconische album. ‘With a little help form my fiends’ zijn we in staat om door te gaan met het steunen van onze kansarme en behoeftige kinderen.”

Met de hulp en steun van publieke donateurs is Cash For Kids in staat om een enorm verschil te maken in de levens van vele gehandicapte en kansarme kinderen door heel het VK. Donaties kunnen online gedaan worden via beatlesstory.com.

(Bron: the guideliverpool.com)
(Vert: Ruby Van Den Bergh – Coenraads)