Bedankt voor jullie deelname aan de Online Beatles Quiz op 17 april 2021

BFNLEvenementen, Nieuws

(van links naar rechts:) Dennis van Leeuwen (Hoogkarspel Quiz Events), Ron Bulters (Beatlesfanclub.nl) Ramón Dorenbos (Beatlesfanclub.nl), Niels Jong (Hoogkarspel Quiz Events) en Tim op het Broek (Beatlesfanclub.nl)

Wat hebben wij, dankzij jullie fanatieke deelname een geweldige avond gehad zeg! Wij zijn jullie enorm dankbaar dat jullie zo van de Online Beatles Quiz hebben genoten! Het was voor ons erg leuk om te doen en dankzij jullie enthousiaste reacties praten wij al over een eventueel vervolg in 2022! Wij bedanken bij deze ook de sponsoren, artiesten en de leden van de diverse fanclubs/organisaties voor hun fantastische medewerking!

Hieronder enkele recensies en impressiefoto’s.

Tot de volgende keer!

Beatlesfanclub.nl & Hoogkarspel Quiz events

Complimenten voor de geweldig leuke Quiz!
Judith Siegel

Het was een te gekke avond, bedankt.
Jean Zijta

Leuk gedaan! Dank voor de moeite!
Ivo en Romy Kremer

Bedankt voor de leuke pubquiz. Wij hebben ons erg vermaakt.
Tamar van Marsbergen

We hebben een hele leuke avond gehad en wat ons betreft maken jullie er een jaarlijks ding van!
Jan en Angela Jordans

Dank jullie wel Beatlesfanclub Nederland!
Bart van der Looij

Ging super, en fantastische quiz! Wel was er een tijdsverschil van 10 seconden tussen de quiz-app en twitch. Dat was wel een barriere voor vooral de introvragen.
Frans Smit

Leuke quiz, mensen! Dank daarvoor.
Remco Stam

Erg genoten.
Henry Swart

Was echt zeer geslaagd😃.
Claudia Brand-Otten

Super quiz gisteren… een jaarlijkse traditie is geboren 😉 Iedereen die hieraan heeft meegewerkt bedankt voor een top avond!
John Brukx

Wat een leuke avond hebben we gehad!
Monique Stevens-Maillé

Erg leuke quiz! Dank jullie wel!!
Ferdinand De Beir

Was erg leuk, bedankt 🙂.
Jos van Vulpen

Wel jammer van de avondklok. Mijn teamlid moest op tijd weg..Ik vond het ook erg leuk! Maar aan het geluid mag de volgende keer wel wat meer aandacht besteed worden. Ook van de video’s. Ik moest echt constant harder en zachter qua volume.. maar heel leuk. Volgende keer doen we weer mee.
Rachel Rijsdijk

We hebben genoten. Dank voor een super leuke avond. Pittig, leuk en grappig. Presentatoren in beeld was echt leuk geweest. Deden t goed. Geluid was lastig. Maar alles was een dikke voldoende. We hebben genoten. 😘
Ivo Kremer

Leukste quiz ooit! We hadden een geweldige vader-en-dochter avond. Dank jullie wel! Hopelijk wordt dit een jaarlijkse traditie?
Eva Janssens

Ontzettend leuk, pittig wel. Wat ik miste waren de namen en gezichten van de prima presentatoren.
Irma van Hezewijk

Erg leuk om te doen. Van tevoren nog A Hard Day’s Night gekeken om in de sfeer te komen.
Mark van Heeswijk

Pauline Ellerbrak-Sassen