CAVERN CLUB IN LIVERPOOL IS FAVORIET ALS KLEINE MUZIEKLOCATIE IN VK

Het is de locatie die het meest op Instagram staat en het meest besproken is.

Er zijn duizenden muziekpodia door het hele land, van nog niet ontdekte intieme podia tot grote stadions die wereldtournees herbergen. En terwijl de grootste concertlocaties in Londen of Glasgow zijn, heeft Liverpool een van de populairste locaties aller tijden.

The Cavern Club, aan Mathew Street, heeft de award voor beste kleine zaal in het land gekregen, en versloeg daarmee Ronnie Scott’s en Jazz Cafe in Londen. De eerbetuiging is aan de beroemde locatie in Liverpool toegekend dankzij nieuw onderzoek van ICMP, dat honderden locaties in het Verenigd Koninkrijk onderzocht.

Van alle kleinere concertlocaties in het land, was The Cavern Club de meest voorkomende op Instagram en de hoogst gewaardeerde locatie op TripAdvisor. Liverpool’s M&S Arena werd ook vijfde in de categorie Top 5 Indoor Arenas, achter Alexandra Palace, The SSE Hydro, Manchester Arena en The O2 Arena.

(Bron: liverpoolecho.co.uk)

(Vert: Ruby Van Den Bergh – Coenraads)