Groepsreis Beatles 15-18 juni 2024

BFNLEvenementen

De erfenis van John Lennon, Paul McCartney, George Harrison en Ringo Starr is gigantisch en laat nog steeds haar sporen na in het huidige muzieklandschap. In samenwerking met Beatlesfanclub.nl organiseert Style in Travel Groepsreizen een 4-daagse Beatlesreis naar Liverpool. De reis wordt begeleid door Ron Bulters en Paul van Riet.

Als voorzitter van Beatlesfanclub.nl praat Ron regelmatig in het openbaar over The Beatles, zoals bij openingen van tentoonstellingen of in de media. Ron heeft al jarenlang een wekelijkse rubriek op NH Radio over The Beatles, schrijft regelmatig over ze of interviewt mensen die met The Beatles te maken hebben gehad. Hij is als eigenaar van een platenzaak in Alkmaar een wandelende muziekencyclopedie, maar over geen band weet hij zoveel mooie verhalen en leuke anekdotes als over The Beatles!

In een vorig leven moet Paul in Liverpool gewoond hebben, want weinig Nederlanders houden zo veel van deze stad. Paul kent de stad op zijn duimpje en bezocht regelmatig alle Beatles-gerelateerde plekjes. Ook die door de meeste reisleiders in Liverpool gemeden worden of bij hen niet eens bekend zijn. Paul schrijft prachtige blogs over Liverpool op Beatlesfanclub.nl die ooit ongetwijfeld in boekvorm zullen verschijnen.

Inclusief rechtstreekse vlucht naar Liverpool v.v., 3 nachten verblijf in Liverpool, compleet excursieprogramma inclusief entreegelden en bezoek aan de Beatles Story, het John Lennon Peace Monument, de Casbah Club Tevens een uitgebreide city tour(dag 2) en bezoeken aan de woonhuizen van John Lennon en Paul McCarney(dag3). Tijdens de reis worden er diverse lezingen door Ron en Paul gegeven.

Nog enkele plaatsen beschikbaar! Voor het volledige dagprogramma en verdere informatie klik op de link hieronder of bel met 020-4280555