he Analogues – eindigen 2020 on a positive note!

Voor The Analogues was het – net als voor de hele cultuur- en muziekbizz – een jaar vol afzeggingen en verplaatsingen. In totaal zijn er voor meer dan 60 grote Abbey Road, Hello Goodbye en Revolver shows in Nederland, België en Duitsland nieuwe data in 2021/2022 gezocht en gevonden. Gelukkig eindigen zij 2020 ‘on a positive note’ met de release van een ouderwets live concert op DVD, de release van ‘seasonal single’ Ding Dong Ding Dong en de uitzending van de documentaire ‘The Analogues Op weg naar Abbey Road’ op tweede Kerstdag!

The Analogues ‘Op weg naar Abbey Road’, Het Uur van de Wolf, zaterdag 26 december om 23.25 op NPO2. Eerder waren op de NPO de documentaires over de re-creatie van Sgt Pepper’s Lonely Hearts Club Band en The White Album te zien. De derde film in dit drieluik ‘The Analogues op weg naar Abbey Road’, is het verslag van het avontuur waarbij het laatste Beatles album Abbey Road live werd uitgevoerd in Abbey Road Studios in London. Zowel voor de band als voor het genodigde publiek een once in a lifetime experience, op beeld vastgelegd voor een 60 min. documentaire door regisseur Marcel de Vré. (The Analogues live @ Abbey Road trailer 1 min)

Natuurlijk zijn The Analogues ook blij met (en trots op) de concertregistratie Abbey Road Live @ Ziggo Dome die eerder deze maand op DVD uitkwam en op hun versie van George Harrison’s ‘eindejaarsnummer’ Ding Dong Ding Dong die ondertussen in meerdere seasonal lists op Spotify opduikt ;-) Met natuurlijk de strofe ‘Ring out the false, ring in the true’, nu actueler dan ooit…..