Het dakconcert eenmalig vertoond in de IMAX-theaters.

Het beeldbepalende en vernieuwende dakconcert van de Fab Four – recent te zien op Disney+ in de driedelige documentaire “The Beatles Get Back” van Peter Jackson – wordt gepresenteerd in de IMAX-theaters op 30 januari, wat ook de 53ste verjaardag is van dit laatste concert van de band.

“Ik vind het geweldig dat het dakconcert uit ‘The Beatles: Get Back’ beleefd kan worden bij IMAX op een enorm scherm”, zei Jackson in een bericht. “Het is het laatste concert van The Beatles en het is de absolute manier om het te zien en horen.”

De 60 minuten durende film wordt vergezeld door Q&A met filmmaker Jackson, uitgezonden via een satellietverbinding, simultaan met alle IMAX-locaties.

De complete docuserie “The Beatles: Get Back” wordt uitgebracht op Blue-Ray en op DVD op 8 Februari.

(Bron: masslive.com)
(Vert: Trix van Twist)