Het Monopoly-bordspel van The Beatles is bijgewerkt voor 2024

Voor zowel Beatles-liefhebbers als Monopoly-verzamelaars is een nieuwe editie van het The Beatles Monopoly-bordspel aangekondigd, dat in 2024 zal worden uitgebracht. Deze bijgewerkte editie belooft een unieke mix van nostalgie en entertainment, waarbij de klassieke charme van MONOPOLY naadloos wordt gecombineerd met de tijdloze aantrekkingskracht van The Beatles. Je kunt het nu kopen op Amazon.

Spelers krijgen de kans om de magie van de iconische albumhoezen van The Beatles te herbeleven terwijl ze op het spelbord navigeren. Met verbluffende visuals die eer betonen aan de legendarische discografie van de band, is elk vakje een eerbetoon aan de illustere carrière van de Fab Four.

Aangepaste componenten op maat gemaakt voor het thema van The Beatles zijn onder andere 6 verzamelbare munten geïnspireerd op populaire liedtitels zoals “Here Comes the Sun” en “I Am the Walrus”. Bovendien zullen spelers 28 eigendomsbewijzen tegenkomen met albums en concertkaartjes, 16 “The Fab Four” -kaarten en 16 “Beatlemania” -kaarten. Aangepast Monopoly-geld versierd met Beatles-afbeeldingen draagt bij aan de meeslepende ervaring.

Een van de hoogtepunten van het spel is de aanwezigheid van 32 huizen die zijn hernoemd tot “Luisterfeestjes” en 12 hotels die zijn hernoemd tot “Concerten”, waardoor spelers hun Beatlemania-imperium kunnen opbouwen.

De release van deze bijgewerkte editie bevat ook nieuwe gebeeldhouwde munten, waaronder “Maxwell’s Silver Hammer”, “Strawberry Fields Forever”, “Rocky Raccoon” en “Octopus’s Garden”, waardoor spelers een unieke tastbare ervaring krijgen. Spelers krijgen de kans om zich een weg te banen door Beatlemania terwijl ze beroemde albums verzamelen zoals “A Hard Day’s Night”, “Revolver”, “Sgt. Pepper’s Lonely Hearts Club Band”, “Abbey Road” en nog veel meer.

Met zijn meeslepend eerbetoon aan de tijdloze muziek van The Beatles, is deze nieuwe editie van het The Beatles Monopoly-bordspel zeker een must-have voor fans en verzamelaars, met uren aan nostalgie gevulde entertainment.

Bron: Eric Alper

Vertaling: Albert Braam