Kapper die John & Yoko knipte is overleden

Kapper Nick Palomares is overleden. Palomares had een kapperszaak op Fresno Yosemite International Airport en was beroemd omdat hij heel wat bekendheden als klant had, onder wie John Lennon en Yoko Ono.

Palomares’ zoon Nicholas liet weten dat zijn vader afgelopen woensdag thuis in Fresno in zijn slaap overleed. Tot voor kort was Palomares (82) nog steeds als kapper werkzaam. Vorig jaar sprak hij met een uitgever over het uitbrengen van een boek over zijn kleurrijke carrière.

De muren van zijn kleine werkruimte zijn volgeplakt met foto’s van muzikanten, acteurs, atleten en politici die hij tijdens zijn carrière van ruim 50 jaar knipte. Beroemdheden lieten er oo regelmatig hun handtekening of herinnerings-items achter.

(Vert: aad Kuling)