Met korting naar de prachtige theatershow: Macca!

BFNLEvenementen, Nieuws

Een heerlijke avondvullende theatershow boordevol bijna vijftig jaar muzikale hoogtepunten uit het leven van poplegende Sir Paul McCartney. In de hoofdrol: Emanuele Angeletti, bekend van de spraakmakende West End musical Let It Be. Met de authentieke vertolking van Angeletti waant u zich bijna bij de echte McCartney!

Als rechtshandige leerde Angeletti zelfs om linkshandig bas te spelen, om de popster zo natuurgetrouw mogelijk neer te zetten. Met authentieke kostuums uit de hoogtijdagen van McCartney en The Beatles en een ijzersterke cast van West End musicalsterren als John Brosnan en Luke Roberts, is dit een theatershow die zijn gelijke niet kent.

Het eerste deel is een remake van de legendarische Wings over the world concerttour in 1975-1976. Alles klopt, het toneel, de kostuums, de sound. In het tweede deel waagt de cast zich aan de solohits van McCartney en favorieten uit het Beatles-tijdperk. Ervaar het drama van Live and let die, het pathos van No more lonely nights en de nostalgie van Band on the run. Beleef het muzikale leven van Paul McCartney in een tijdreis die voert van 2016 naar 1970. Een unieke ode aan een popheld, door de briljante artiest Emanuele Angeletti.

Bezoek deze show op donderdag 8 februari in Hoogeveen met een speciale beatlesfanclub.nl korting en betaal €17,50 in plaats van €25,50! Bestel hier je kaarten en gebruik de promocode ´ wings ´.