Nieuwsbrief 01 februari 2017

WebmasterNieuws

Vandaag, 1 februari 2017 heeft www.beatlesfanclub.nl, de website van de oudste Beatlesfanclub ter wereld, een geheel nieuw uiterlijk gekregen. Met een nieuwe frisse uitstraling blijven we de lezers dagelijks op de hoogte houden van het nieuws rond The Beatles, John, Paul, George en Ringo. Een deel van de informatie van de oude site is al overgebracht naar de nieuwe site maar gelet op het enorme archief van de fanclub is het onmogelijk om direct alle informatie over te hevelen. De oude site blijft echter gewoon via de vernieuwde site beschikbaar.

Toch is de vernieuwde website maar één van de wijzigingen die op het programma staan. Want daarnaast wordt vandaag ook de Facebookpagina van de Beatlesfanclub gelanceerd en zullen we ons in de toekomst meer gaan profileren op sociale media en Spotify.

Onze  vrijwilligers blijven graag behulpzaam bij vragen van de pers en bieden hulp bij bijvoorbeeld het maken van werkstukken en scripties. Daarnaast taxeren wij waardevolle Beatlesitems en helpen tegen een vergoeding bij een eventuele verkoop. Uiteraard juichen wij het helemaal toe als je spullen doneert aan de Stichting zodat wij de site, die geheel op vrijwillige basis wordt onderhouden, in stand kunnen houden.

Je kunt ook voor jouw evenementen of Beatles gerelateerde zaken op de website adverteren of via deze nieuwsbrief (die maar liefst naar meer dan 1500 van onze trouwe bezoekers wordt gestuurd). Met onze samenwerkingspartners zullen wij bij alle evenementen rond The Beatles een rol blijven spelen.

Beatlesfanclub.nl brengt niet alleen het nieuws rond The Beatles maar wordt ook hét kenniscentrum over The Beatles. Dit doen we door de start van een Beatles Academie, een toegankelijke kennisbank bereikbaar via de website met daarin alles wat je wilt leren over de Beatles. Bijvoorbeeld hun composities, marketing, opnametechnieken, persoonlijkheden, kortom te veel om op te noemen.

Alle expertise die de club in huis heeft maar ook kennis uit de rest van de Beatles-wereld zal hier in de toekomst op een overzichtelijke manier te vinden zijn. Hier zullen we in februari mee aan de slag gaan! En ook de Beatles Academie is een interactief platform: jullie mening en vragen staan centraal bij het vormgeven van dit prachtige nieuwe initiatief. Wordt vervolgd….

De Beatlesfanclub gaat haar 54e jaar in en is nog net zo springlevend als de muziek van The Beatles. Graag horen wij jullie mening over de nieuwe website en uiteraard staan wij open voor suggesties!

Groet,

Bestuur Beatlesfanclub.nl:

Ron Bulters, Alexander Gout, Tim op ’t Broek, Paul van Riet

Voor verdere vragen kunt u contact opnemen met Ron Bulters via 06-54754353 f Tim op het Broek via 06-19179099