NOEL GALLAGHER GAAT NIEUW NUMMER SCHRIJVEN VOOR TRIBUTE-ALBUM JOHN LENNON

Sean Lennon stelt het tribute-album samen om zijn overleden vader te eren. Noel Gallagher zal naar verluidt een nummer schrijven dat is geïnspireerd op zijn liefde voor John Lennon. Het komt op een tribute-album voor Lennon. John wordt geëerd  door zijn zoon Sean Lennon, die volgens de berichten een album samenstelt ter ere van zijn overleden vader.

Volgens The Sun werkt Noel aan het nummer in de Londense Tileyard Studio´s voor het album dat wordt gemaakt om de 80ste geboortedag van Lennon te vieren.

Een bron vertelde: “Sean wilde Noel aan boord vanwege zijn liefde voorThe Beatles en John en ook vanwege de enorme impact die hij de afgelopen decennia op de Britse muziekscene heeft gehad.”

Noels liefde voor Lennon is door de jaren heen goed vastgelegd. De zanger koos er destijds voor om de akkoorden van ‘Imagine’ op te nemen aan het begin van Oasis’ ”Don’t Look Back In Anger”.

(Bron: nme.com)
(Vert: Ruby Van Den Bergh – Coenraads)