Online Beatles Quiz 19 maart 2022

BFNLEvenementen, Nieuws

VANDAAG zaterdag 19 maart 2022 (20:00 – 22:30 uur)

In samenwerking met Hoogkarspel Quiz Events.

De presentatie is wederom in handen van het inmiddels bekende presentatie duo, Tim op het Broek (KINK/BFNL) en Ron Bulters (VELVET/BFNL)

Natuurlijk zijn het niet alleen Tim en Ron die jullie de vragen gaan stellen. Net als vorig jaar zullen jullie ook weer bekende gezichten voorbij zien komen.  Bertolf, Nomden, Neda Boin, Michiel Tjepkema, Bob de Jong,  Anne Hurenkamp, Wibo Dijksma, Luc van Gaans, Jan Cees ter Brugge, Lucky Fonz III, Sanne Santen, Jop Wijlacker, Dennis Kolen, Edward Eikelenboom, Felix Maginn, Arjan Snijders, Har van Fulpen en Saint Djuni. Verder zijn er ook nog internationale inzendingen waarvan er 2 zijn die het jullie knap lastig gaan maken!

Natuurlijk zitten er pauzes tussen de rondes, zodat je met een gerust hart je glas kan bijvullen en de worst en de kaasblokjes van je plankje kan eten (want daar heb je echt geen tijd voor tijdens de quiz, omdat je adrenaline dat niet zal toelaten).

Prijzen, die zijn er ook. Niet alleen maar voor de winnaar zijn er prijzen. Nee, de prijzen worden verdeeld over meerdere deelnemers, zodat niet alleen de echte kenners in de prijzen vallen. Tijdens de start zal vermeld worden welke score-plaatsen in de prijzen zullen vallen. Dus dit kunnen bijvoorbeeld de nummers 1,2,3, 15, 87, 325 of 433 zijn.

We hebben jullie vorig jaar niet teleurgesteld met de prijzen en dat zullen we dit jaar ook niet doen. Wat te denken van: Tickets voor The Analogues live in ZiggoDome, Tickets voor Two Of Us, Let It Be Super Deluxe Edition, Let It Be CD´s, How The Analogues performed 97 songs by The Beatles boeken en een geweldige encyclopedie welke jij als verzamelaar in je collectie MOET hebben!

HEB JIJ BESLOTEN NIET MEE TE DOEN MET DEZE QUIZ? DAAR GA JE SPIJT VAN KRIJGEN! ECHT!

Het inschrijfgeld bedraagt:

• € 17,50 per team

Je krijgt hier echt een hele leuke avond voor. Het is het geld dubbel en dwars waard (we mailen/appen je dus na je inschrijving over de betaling).

Nadat je jezelf als team hebt ingeschreven ontvang je op een later tijdstip een betaalinstructie. Betaal dus voor de deadlines om je vroegboekkorting te bemachtigen.

Hoe het werkt? Heel simpel! Je schrijft je in als deelnemer en je geeft jezelf een leuke, originele teamnaam (mag ook je echte naam zijn natuurlijk). Wij bevestigen je inschrijving en geven daarbij ook de betalingsinstructie. Je kan de quiz alleen spelen maar je kan natuurlijk ook familieleden of  je vrienden om je heen verzamelen om zo het speelplezier te vergroten en het een nog gezelligere avond te maken. Je speelt live tegen de andere deelnemers, verdeeld over heel Nederland en België. De vragen, die zie je die avond online op je computer/televisiescherm, via deze link. Je telefoon zal functioneren als een remote-stemkastje (via een app te vinden in de Google Playstore of de Apple Appstore).

Klik op de banner op deze pagina om je in te schrijven.

Team Beatlesfanclub.nl / Team Hoogkarspel Quiz Events