Online Beatles Quiz 24 februari 2024

BFNLEvenementen

Wie wordt ´de´ Beatles kenner van 2024?

Beatlesfanclub.nl en Hoogkarspel Quiz Events organiseren samen weer een online Beatles Quiz. Dit wordt alweer de 3e editie. De presentatie is wederom in handen van het inmiddels bekende presentatieduo, Tim op het Broek (KINK/BFNL) en Ron Bulters (VELVET/BFNL).

Het zijn overigens niet alleen Tim en Ron die jullie de vragen gaan stellen. Net als vorig jaar zullen jullie ook weer bekende gezichten voorbij zien komen:

Natuurlijk zitten er pauzes tussen de rondes, zodat je met een gerust hart je glas kan bijvullen en de worst en de kaasblokjes van je plankje kan eten (want daar heb je echt geen tijd voor tijdens de quiz, omdat je adrenaline dat niet zal toelaten).

Prijzen, die zijn er ook. Niet alleen maar voor de winnaar zijn er prijzen. Nee, de prijzen worden verdeeld over meerdere deelnemers, zodat niet alleen de echte kenners in de prijzen vallen. Tijdens de start zal vermeld worden welke score-plaatsen in de prijzen zullen vallen. Dus dit kunnen bijvoorbeeld de nummers 1,2,3, 15, 87, 325 of 433 zijn.

Maar de prijzen, daar gaat het eigenlijk niet om. Het belangrijkste is dat we weer een supergezellige avond hebben met z’n allen!

Het inschrijfgeld bedraagt:

• € 15,00 per team
  • Online verzamelen: vanaf 19:00 uur
  • Aanvang Quiz: 20:00 uur

Je krijgt hier echt een hele leuke avond voor. Het is het geld dubbel en dwars waard (we mailen/appen je dus na je inschrijving over de betaling).

Nadat je jezelf als team hebt ingeschreven ontvang je op een later tijdstip een betaalinstructie.

Hoe het werkt? Heel simpel! Je schrijft je in als deelnemer en je geeft jezelf een leuke, originele teamnaam (mag ook je echte naam zijn natuurlijk). Wij bevestigen je inschrijving en geven daarbij ook de betalingsinstructie. Je kan de quiz alleen spelen maar je kan natuurlijk ook familieleden of  je vrienden om je heen verzamelen om zo het speelplezier te vergroten en het een nog gezelligere avond te maken. Je speelt live tegen de andere deelnemers, verdeeld over heel Nederland en België. De vragen, die zie je die avond online op je computer/televisiescherm, via deze link. Je telefoon zal functioneren als een remote-stemkastje (via een app te vinden in de Google Playstore of de Apple Appstore).

Klik op deze link of op de button hieronder of op de banner op deze pagina om je in te schrijven.

Team Beatlesfanclub.nl / Team Hoogkarspel Quiz Events

inschrijven …