OPNIEUW…. BEATLES ART

BFNLAdvertenties

De grijze dagen in dit jaargetijden lenen er zich uitstekend voor. Meer dan ooit beluister ik de muziek van deze heren. Het geweldige werk wat gemaakt is als band, maar ook het solowerk.

De inspiratie blijft soms lange tijd uit en dan vraag ik me af ‘is het klaar?’ Ik hoor een prachtige zin uit een van hun nummers en opeens gaan alle luiken in mijn Kleurfabriek open. Mijn creatieve Brein, ik noem het mijn Kleurfabriek. Met het binnenkomen van een inspiratieplofje is de Magie er weer. Niets weerhoudt dan om aan de slag te gaan met potloden – papier – kleuren.

Vorige zomer waren de eerste twee werken verkrijgbaar via deze Beatles fanclubsite. Het kleurrijke portret van de FabFour en een exemplaar van Sir Paul. Sindsdien is en wordt er hard gewerkt. Nieuwe aanwinsten die net als de vorige voor de leden met korting verkrijgbaar zijn.

Gelimiteerde uitgaven dit keer van John Lennon en opnieuw van Sir Paul McCartney. Een jongere Paul.

Om je een idee te geven, een los PopArt kost bij PhotoArtbyHannah 25 euro (exclusief verzending). Dus tel uit je winst.Wil je een van deze BeatlesArt? Dat kost SLECHTS 20 euro. Koop je ze alle twee tegelijk omdat je niet kunt kiezen? Dan krijg je nog eens 2,50 korting. De verzendkosten zijn voor mijn rekening (mits in Nederland),

Bestellen gaat heel eenvoudig via de mail. Stuur een mail en vermeld ‘BEATLESFANCLUB ACTIE’.

Get Your Beatles Art NOW!

Email adres voor de bestellingen: hannahvroeg@hotmail.com

Wil je meer van mijn werk zien? Ik ben te vinden op Instagram onder PhotoArtbyHannah