Paul McCartney: nieuws en foto’s

Paul heeft een prachtige foto gepost van zijn wederhelft, waarop de 60-jaar oude Nancy glimlachend in de camera kijkt, gekleed in een mooie veelkleurige blouse en met prachtige oorhangers in.

Het liefst was het hartverwarmende onderschrift van Paul, waarin hij Nancy zijn ”rock and roll, zijn A-kant en B-kant” noemt. Natuurlijk waren fans verrukt door de post en ze feliciteerden het beroemde stel in het opmerkingengedeelte. Anderen merkten op dat ze getrouwd waren op de geboortedag van de overleden John Lennon!

Gefeliciteerd. O, jullie zijn getrouwd op Johns geboortedag en jullie zijn nu negen jaar getrouwd, wauw, magisch”, schreef iemand. Iemand anders voegde eraan toe: ”Omg, ze zijn getrouwd op Johns geboortedag” en een derde schreef: ”Wauw, vandaag is het Johns geboortedag en Paul en Nancy’s trouwdag.”

Het volledige bijschrift van de muzikant luidt: “Gefeliciteerd Nancy op onze negende trouwdag. Dank voor negen prachtige huwelijksjaren. Jij bent mijn rock and roll, jij bent mijn A-kant en B-kant, jij bent mijn couplet en refrein. Ik hou van je. Paul.”

Paul en Nancy trouwden op 9 oktober 2011 in Londen en hij zei destijds tegen de menigte: ”Ik voel me helemaal geweldig. Ik voel me fantastisch. Ik voel me getrouwd.”

Hun bescheiden huwelijksvoltrekking vond plaats in Marylebone Town Hall en een mengeling van muzieklegenden en bekende namen uit de Londense society bracht een toast op hun geluk uit, van Ringo Starr tot Twiggy en David Frost.

(Bron: hellomagazine.com)

(Vert: Liesbeth te Boekhorst)