PAUL McCARTNEY SPOT VOGELS TUSSEN CONCERTEN DOOR

Voormalig Beatle Sir Paul McCartney houdt zich tijdens tournees, tussen de concerten door, bezig met vogels spotten.

Sir Paul, 76 jaar, en zijn echtgenote Nancy Shevell gingen afgelopen week naar People’s Park in Sao Paulo, Brazilië, om daar de 36 verschillende vogelsoorten te ontdekken. Een bron vertelt: “Het was een heerlijke manier om te ontspannen.”

Paul, die in 1968 de ballad ‘Blackbird’ schreef en later zijn band ‘Wings’ noemde, heeft ooit gezegd: “Ik heb altijd al van vogels gehouden. Ze zijn een symbool voor vrijheid.”

Hij vertelde ook dat doordat hij opgroeide in een buitenwijk van Liverpool, hij een “oplettend ornitholoog” is geworden.

De ster is ook bijgelovig met betrekking tot eksters. Hij legt uit: “Ik vind het geweldig als ik er twee zie, dat brengt geluk. En het inspireert me als ik er acht bij elkaar zie.”

(Bron: irishmirror.ie)

(Vert.: Ruby Van Den Bergh-Coenraads)