Pers

Ben je op zoek naar gekwalificeerde vertellers voor je radio- en/of tv programma, podcast of Youtube docu? Ben je op zoek naar mensen die de verhalen achter de verhalen kennen en net iets meer kunnen leveren dan de standaard praatjes? Schroom niet, en neem contact met ons op. Je zult er geen spijt van krijgen.

BFNL is namelijk niet zo maar een random fanclub. Achter de site schuilt een breed team, een denktank, bestaande uit fans van het eerste uur, schrijvers, analytici, bootleg detectives, verzamelaars van exclusief materiaal, data-experts en vertalers van belangrijke buitenlandse artikelen. Om het plaatje compleet te maken: we hebben zelfs een musicoloog aan boord!

Het verhaal van de (solo) Beatles is een on-going story. Ieder jaar weer zijn er verrassende ontwikkelingen, spannende nieuwtjes, tours, albums, en meer. Dit houden wij uiteraard minutieus bij.

Contact:
Ron Bulters (06-54754353)
Jan van Galen (06-51238285)
info@beatlesfanclub.nl

Of gebruik ons contactformulier:

I want to tell you
(George Harrison, 1966)