PHOTOARTBYHANNAH makes….. BEATLES ART

BFNLEvenementen, Expositie / Tentoonstelling recensies, Nieuws

We schrijven 1961… mijn geboortejaar. Ik heb toen niets van Beatlesmania meegepakt. Jaren later heb ik dat wel ruimschoots ingehaald. Hits als Love Me Do and She Loves Me leidde tot veel, héél veel gegil – In de Sixties dus. The Beatles staat bekend als de meest invloedrijke Band ooit. Deze muziek heeft mij in ieder geval meer dan geraakt.

Ondanks dat het er al tientallen jaren was, ik ontving deze muziek als een kado op mijn 19e. Écht waar. Met een gouden kettinkje….from My love.

Dierbare herinneringen die forever in mijn hart zitten. I Want to Hold Your Hand, She Loves You, Yesterday, Michelle, Yellow Submarine, Lucy in the Sky with Diamonds, All You Need Is Love, Hey Jude, Let It Be, Help!, Penny Lane, In My Life en Strawberry Fields Forever. Ik heb ze menigmaal live mogen beluisteren op een concert van Sir Paul McCartney. Op een cd, een dvd, via een internetverbinding – het is anno 2018 allemaal mogelijk. Toch heeft een live uitvoering een Magie die niet te evenaren is.

Magie die ik probeer om te zetten in mijn ArtWork met tekenen en digitaal schilderen. Wat begon als ontspanning, is inmiddels uitgegroeid tot veel meer. Ik maak ArtWork in opdracht. Met het maken van vrij werk laat ik mij inspireren, door waar mijn hart van overslaat. Is het dan verrassend dat ik meerdere kunstwerken van deze beroemde heren uit Liverpool heb gemaakt? Niet echt. Ik ben zelfs bezig met een serie om een BEATLES EXPOSITIE te kunnen neerzetten. Dat duurt nog even, want zo’n kunstwerk maken neemt nogal wat tijd in beslag.

Deze twee werken zijn wel klaar en hangen groots ingelijst bij mij aan de muur. De kleinere versie is nu voor Beatlesfans beschikbaar. Afgedrukt op een speciale ongestreken papiersoort. Het is houtvrij papier met een vleugje katoen. Door de vezelachtige structuur heeft het een Luxe uitstraling. Formaat 15×21. Je kunt het zelf inlijsten en voilà ‘You got Magic on Your Wall.

Een groot ingelijst werk (40×50) kost 499,00 euro. Dit kleine formaat kost SLECHTS 20,00 euro. Let op, het is een gelimiteerde uitgave. OP is OP. Wat dat betekent? Ik heb er van elk 50 laten afdrukken., BEATLES ART en MACCA ART. Kan je niet kiezen? Dan neem je ze toch gewoon allebei. De verzendkosten zijn voor mijn rekening (mits in Nederland). Natuurlijk mogen fans van buiten Nederland ze ook aanschaffen, maar dan komt er een kleine bijdrage bij voor de verzending.

Bestellen gaat heel eenvoudig via de mail. Vermeld je keuze en je naam en adres en vermeld ook beatlesfanclub.nl actie. Je ontvangt van mij een betaallink en vervolgens wordt het kunstwerk van jouw keuze verstuurd. Get Your Beatles Art, NOW!

Hannah

Email adres voor de bestellingen: hannahvroeg@hotmail.com