Schenken/Doneren

Wil je ons Beatles items schenken?

Naast de Beatles website onderhouden wij ook een (solo) Beatlesarchief, in de ruimste zin van het woord.

Iedereen kent het wel, dozen met platen, singles en dergelijke… Ze staan al jaren op zolder, niemand kijkt er naar om, maar weggooien doen we ook niet.

Nu heeft de stichting Beatlesfanclub Nederland een leuke oplossing: schenk uw platen / DVD’s / CD’s e.d. aan ons!

Wij zijn er blij mee, want wij verkopen ze via onze website en met de opbrengst houden we de site in de lucht. Een prachtige win-win situatie. Bovendien krijgt u weer ruimte, alles komt goed terecht en de website kan gratis voor iedereen toegankelijk blijven. Gooi dus niets weg!!

Wil je ons financieel ondersteunen?

Wil je zomaar geld overmaken om ons te steunen, dat mag natuurlijk ook. Onze bankgegevens zijn:

NL 66 INGB 0008 1874 75 t.n.v. Stichting Beatlesfanclub Nederland

Hopelijk stuur je ons daarna wel een e-mail zodat we je netjes kunnen bedanken.

Namens het gehele team van Stichting Beatlesfanclub Nederland, alvast bedankt voor het schenken van je items of voor je finaniciële bijdrage!

Voor vragen zijn we altijd bereikbaar. Bel dan 0654754353 of contacteer ons via het ons contactformulier hieronder.

CONTACTFORMULIER SCHENKEN, DONEREN: