Sir Paul McCartney kondigt voor ‘t eerst in drie jaar weer nieuwe live concerten aan in de UK!

De levende legende en ex-Beatle keert terug naar het podium na een afwezigheid van 3 jaar!

Tot groot jolijt van de vele fans kondigt Sir Paul aan dat hij weer concerten gaat geven in de UK.

De 76-jarige muzieklegende zal als onderdeel van zijn ‘Freshen Up’-tour enkele concerten geven en dit naar aanleiding van de release van zijn nieuwe album ‘Egypt Station’ dat op 7 september uitgebracht wordt. Hij zal concerten geven in Liverpool, Glasgow en Londen – vanaf 16 juli kan je via AXS tickets voor deze concerten kopen.

• 12 December – Liverpool’s Echo Arena12
  • 14 December – The SSE Hydro in Glasgow
  • 16 December – London’s O2 Arena

McCartney zegt: “Er is niets zo fijn, zo fantastisch als optreden voor het publiek uit je eigen thuisland, in je eigen thuisstad – zeker als het een tijdje geleden is. Ik kan bijna niet wachten om er aan te beginnen, om een feestje te bouwen in Liverpool, Glasgow en in Londen.’

“Wij hebben de show een beetje verfrist. We zijn opgewonden om ook enkele nieuwe nummers te brengen naast de oude vertrouwde klassiekers.’

Sir Paul gaf in 2015 voor ‘t laatst een concert in de UK en het laatste concert in Schotland dateert al van 2010.

(Bron: mirror.co.uk)

(Vert: Janien Nuijten-Colans)