The Analogues “Let it be: Abby Road” in Kursaal Oostende op 7 mei 2022

BFNLEvenementen, Nieuws

HERE COME(S) THE ANALOGUES

The Analogues toerden de afgelopen jaren langs uitverkochte zalen in binnen- en buitenland met integrale vertolkingen van de Beatles’ ‘studio albums’. Zo waren ze in België reeds  te gast in o.m. Kursaal Oostende.

De muziek van deze albums die The Beatles na 1966 maakten is door de band zelf nooit op het podium uitgevoerd. The Analogues doen dat wel, van de eerste tot de laatste noot analoog en authentiek, compleet met strijkers en blazers en alle vintage instrumenten die The Beatles, 50 jaar geleden, bij de opnames gebruikten.

Na Magical Mystery Tour, Sgt Pepper’s Lonely Hearts Club Band en The White album staan nu Let it be en Abbey Road op het programma. Abbey Road was het laatste album waarvoor The Beatles gezamenlijk de studio in gingen, een allerlaatste krachtenbundeling met een absoluut meesterwerk tot gevolg en zal daarom integraal worden vertolkt, aangevuld met de mooiste nummers van Let it be. The Analogues kennende zullen ze in deze show zeker ook ruimte maken om verschillende andere albums te ‘bezoeken’.

Wil je er ook bij zijn?

Boek dan snel je tickets