The Analogues – Live in Concerto Recordstore –

BFNLEvenementen, Nieuws

Op 9 november is er een uniek optreden (semi akoestisch) van The Analogues in Concerto ter ere van the 50th anniversary edition van the White album van The Beatles!

Wil je hier bij zijn?
Bestel nu een van de nieuwe edities van The Beatles of het nieuwe album van The Analogues via onze PlatoMania webshop en je maakt kans bij dit optreden aanwezig te zijn! Van iedereen die een bestelling heeft geplaatst hebben we automatisch de gegevens. Een paar dagen voor het optreden van The Analogues krijgen winnaars bericht. Degenen die vrijdag 9 november in Concerto the White Album of het Analogues album aanschaffen krijgen ook toegang tot het optreden! vol=vol

Bestel hier de nieuwe editie van The White Album en hier The Analogues – The White Album Live In Liverpool.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
VRIJDAG 9 NOVEMBER VANAF 9:00
The Beatles White Album release @Concerto Recordstore
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

FACEBOOK EVENT: https://www.facebook.com/events/693760287673086/

Vrijdag 9 november vanaf 9:00 is de nieuwe versie van The White Album voor het eerst bij ons te koop en dat vieren we in het cafe van Concerto met een heel bijzonder optreden van The Analogues!

Concerto Koffie maakt o.a. een speciale “white chocolate cheesecake” en we draaien de release over de speakers in het cafe. Dan vanaf 11:00 speelt de Beatles tributeband the Analogues nummers van het White Album op ons podium! Mis het niet!

Timetable:

• 09:00 Hele winkel van Concerto + cafe open
  • 11:00 Analogues instore

Iedereen op die ochtend the White Album bij ons aanschaft krijgt zolang de voorraad strekt van ons het volgende:

• Toegang tot het optreden van the Analogues. Aanvang 11:00
  • Platenbon van 5 euro