THE BEATLES REVIVAL LIVE IN ROTTERDAM AHOY

BFNLEvenementen

Op 26 mei 2024 is het eindelijk zo ver! The Beatles Revival, wereldwijd geprezen, komt naar Rotterdam Ahoy! Maak je klaar voor een onvergetelijke avond vol muziek en magie wanneer The Beatles Revival het middelpunt vormt van een nostalgische concertervaring. Een avond waar fans zich kunnen onderdompelen in de sensationele klanken van The Beatles.

Stap in de tijdmachine van de muziekgeschiedenis en beleef een onvergetelijke reis terug naar de tijd van de Fab Four! The Beatles Revival presenteert met trots “Van Blokker tot Abbey Road,” een sensationeel concert waarin je meegenomen wordt op een muzikale reis door de tijd.

Evenementdetails:
Datum: 26 mei 2024
Tijd: Deuren openen om 13:00 uur
Voorprogramma: 14.00 uurStart concert: 14.30 uur
Locatie: Rotterdam Ahoy
Adres: Ahoyweg 10, 3084BA Rotterdam

Ticketinformatie:
Tickets voor dit niet-te-missen evenement zijn nu beschikbaar. Verzeker je plek voor een avond vol entertainment. Mis de kans niet om The Beatles Revival live te zien – een ervaring die je nooit meer zal vergeten.

Verkrijgbaar: www.ticketshop.nl
Prijs: v.a. €29

Van Blokker tot Abbey Road
Herinner je je het legendarische Blokker-concert van The Beatles? Dit was het enige concert dat The Beatles ooit in Nederland gaven, en het is al bijna 60 jaar geleden! Met The Beatles Revival keren we terug naar die historische avond in 1964, waar John, Paul, George en Ringo het Nederlandse publiek betoverden.

Maar dat is nog niet alles. We duiken dieper in de psychedelische wereld van “Sgt. Pepper’s Lonely Hearts Club Band”. Een meesterwerk dat de muziekwereld op zijn kop zette. Laat je meevoeren door kleurrijke visuals en sfeerbeelden terwijl je geniet van de betoverende klanken van dit iconische album.

Wat The Beatles Revival echt uniek maakt, is hun ongelooflijke gelijkenis en authentieke sound. Ze zijn zo overtuigend dat ze zelfs werden uitgenodigd om op de verjaardag van Queen Elizabeth te spelen! Dit concert belooft een fantastische beleving te worden. Of je nu een toegewijde fan bent of een nieuwkomer die graag de magie van The Beatles ontdekt, The Beatles Revival garandeert een avond van muzikale klasse.

Sluit je aan voor een buitengewone avond die nog jarenlang in je herinneringen zal blijven. Voor meer informatie, kaartjes en updates, bezoek www.ticketshop.nl of neem contact op via info@ticketshop.nl