The Beatles Revival | zaterdag 8 april in ASTA theater Beek

BFNLEvenementen

Op zaterdag 8 april speelt The Beatles Revival in het ASTA Theater in Beek (LB)!. Dit is één van Europa’s beste en populairste Beatle tribute bands. Deze band heeft inmiddels al bij meer dan 3800 concerten, tv-optredens, theater concerten en festivals in heel Europa gespeeld.

De uitnodiging om in Liverpool, de geboorteplaats van The Beatles, op te treden bewijst hoe goed deze band is. Er werden hier 3 concerten gegeven. Tevens was er een uitgebreid interview met de band in het programma ‘’On The Beat” voor BBC Radio Merseyside Liverpool.

The Beatles Revival zijn ‘the real thing’

De reden van de toenemende populariteit van The Beatles Revival is de ongelofelijke gelijkenis met de echte Beatles.

Muzikaal wordt elk nummer tot in detail zo perfect gebracht dat menig Beatles fan dit authentieke geluid niet kan onderscheiden van het originele. Daarnaast is er de perfect “stage look” met dezelfde kapsels, de kostuums compleet met Chelsea Cavern Boots, de instrumenten en podium apparatuur die niet te onderscheiden zijn van het origineel. Het plaatje is compleet door de linkshandig gespeelde bas!

Het wordt een mooie Beatles avond in Beek! Wil je erbij zijn? Boek dan nu nog je tickets!

Staanplaatsen 20,00 euro

Zitplaatsen 22,50 euro