Treed in de voetsporen van The Beatles

BFNLEvenementen

Muziekreis naar Liverpool en/of één dag Beatles Sing-Along in Den Haag

Beatles-koorreis 15-19 januari 2025 naar Liverpool

Van 15 tot en met 19 januari 2025 organiseert IC Productions een speciale Beatles-koorreis naar Liverpool. Ben je een Beatles-fan en wil je de beroemde nummers van jouw favoriete band zelf ook eens instuderen en tijdens een concert zingen? Dan is dit jouw kans om de magie van hun muziek te ervaren en de plekken te bezoeken die belangrijk waren in hun carrière. Je hoeft geen ervaren zanger te zijn; jouw enthousiasme en kennis van het repertoire zijn voldoende.

Prijs: € 1.195,-

Toeslag 1-persoonskamer € 180,-

Inclusief:

• Deelname aan repetities en concert in Liverpool
  • Repetitiedagen op zaterdag 14 december 2024 en zaterdag 11 januari 2025
  • Bezoek aan het Beatles Museum in Liverpool
  • Bezoek aan The Beatles Story in het Albert Dock
  • Magische mysterietour in Liverpool
  • Verblijf in een goed****hotel
  • Vier 3-gangen maaltijden
  • Overtocht Rotterdam-Hull vv
  • Vervoer per luxe touringcar
  • Gratis deelname aan de Beatles Sing Along Edition op 25 januari 2025

Link naar meer informatie en inschrijven

Beatles Sing Along Edition 25 januari 2025

Beatles Sing Along Edition 25 januari 2025Een hele dag vol highlight uit het repertoire van The Beatles beleven? Kom dan meezingen op 25 januari 2025 tijdens de Beatles Sing Along Edition in Den Haag.

Samen met een combo en geweldige solisten repeteer je binnen één dag de tijdloze hits van de Beatles. We sluiten de dag af met een concert. Voor iedereen die van zingen houdt en enthousiast is over hun muziek.

Wij beginnen om 10.00 uur in de ochtend en repeteren tot 15.45 uur, met de nodige pauzes. Om 16.30 uur komt het publiek en geven we een spetterend concert voor ons publiek. Om 17.45 uur is het concert afgelopen en bestaat de gelegenheid om nog even iets te drinken.

Deze dag is gratis als je ook deelneemt aan de Beatlesreis van 15 t/m 19 januari 2025 van IC Productions.

Prijs: € 50,- inclusief bladmuziek en oefen-MP3’tjes voor koorstemmen.
Prijs: € 50,- inclusief bladmuziek en oefen-MP3’tjes voor koorstemmen; je hoeft niet per se noten te kunnen lezen.

Link naar meer informatie en inschrijven