Winnen! De Lyrics van Paul McCartney

In november verscheen De Lyrics van Paul McCartney bij uitgeverij Spectrum en de Beatlesfanclub mag er 1 weggeven! Meedoen aan de winactie is heel eenvoudig – je hoeft alleen maar de volgende vraag te beantwoorden:

Wat zou jij Paul McCartney willen vragen?

Mail je antwoord naar laura@beatlesfanclub.nl.

Meedoen kan tot 10 december 23.59 uur. Uit de inzendingen wordt een winnaar geloot. Ben jij de gelukkige winnaar? Dan ontvang je hiervan bericht. Als je niets hoort, heb je helaas niet gewonnen.

Over De Lyrics
De Lyrics is een lijvig boekwerk van twee delen waarin Paul McCartney aan de hand van 154 van zijn songteksten terugkijkt op zijn wonderlijke carrière als Beatle, Wings-frontman en solo-artiest. Ook vertelt hij over zijn privéleven, waarbij het vroeg overlijden van zijn moeder, zijn relatie met John Lennon en zijn liefde voor zijn eerste vrouw Linda met grote regelmaat voorbij komen. De Lyrics geeft je het perfecte inkijkje in het leven van een man die miljoenen mensen op deze aardbodem beïnvloed heeft (en dat nog altijd doet).

Een recensie van dit boek lees je hier.