Overlijden Jan Hendrik Breeuwer 13/01/1961 – 21/01/2022

Veertig jaar aan één werkgever verbonden zijn is tegenwoordig meer uitzondering dan regel. Maar 41 jaar vrijwilliger zijn bij de zelfde organisatie, de Beatlesfanclub, is helemaal een unicum. En als het aan Jan Hendrik Breeuwer had gelegen, had hij de 50 jaar ook volgemaakt want hij was een man die Beatles ademde. Hoewel zijn gezondheid al lang te wensen overliet, kwam zijn overlijden toch nog onverwacht en veel te vroeg.

Jan Hendrik was een van de drijvende krachten van de Beatlesfanclub. Een wandelende Beatlesencyclopedie je die moeiteloos feiten, data en de ins en outs over verschillende persingen kon vertellen.

Befaamd was zijn jaarlijkse update van de hele Beatlesgeschiedenis. De laatste jaren hield Jan Hendrik zich dagelijks bezig met onze Facebookpagina en als corrector van alle artikelen waarbij hij de feiten én taalfouten controleerde. Hoofd feitenpolitie noemde hij zichzelf terecht. Maar het is onmogelijk om al zijn werkzaamheden samen te vatten.

We zijn bedroefd dat Jan Hendrik, weliswaar vredig en met een glimlach, ons ontvallen is op 21 januari 19:00 uur/Arubaanse tijd. Hij laat niet alleen als medewerker van de fanclub een groot gat achter, maar uiteraard in de eerste plaats als mens. Als echtgenoot van zijn steun en toeverlaat Ricci. Als familielid en als vriend.

Rust zacht lieve Jan Hendrik. Het was een eer en genot je in ons midden te hebben!

– Ron Bulters – Voorzitter –